Category: Romance ♥

Review: The Awakening By: K.E. Ganshert ‘M..

Review: The Awakening By:  K.E. Ganshert  ‘Meh.’

I have been in the worst book slump of my life.  Like, I feel that legit EVERY. SINGLE. BOOK. I’ve read lately haven’t been worthy of more than three-stars… That doesn’t mean they were super-terrible books but I’m still on the hunt for that perfect book that will wow me. One of those books that make me say “Yeah, you totally deserve a spot on my shelf.” So, seeing as I’m still on the hunt for that good book, I have a HUGE sad. You ever have those books where you are super excited to read the sequel? Ever have those moments where you […]

Posted December 30, 2016
Romance ♥, YA
Divider

Review: The Gifting By: K.E. Ganshert ‘OMG..

Review: The Gifting By:  K.E. Ganshert  ‘OMG, DIS BOOK, YOU. GUYS.’

Ever have these moments where a mere cover just draws you in?   Well, that’s how I came to start reading The Gifting.  And I’m so, epically happy that I excited to give it a try. I remember seeing it for only 99 cents, or heck, it might have even have been free, which doubled the incentive for me to have this book. It’s been in my Kindle for a while and I’d just want to punt kick myself in the forehead for waiting so long to read it.   DO YOU HAVE A READING… “PREFERENCE?” Me, I usually read Fantasy, […]

Posted December 23, 2016
Romance ♥
Divider

Book Review: Finding Infinity By: Layne Harper. I ..

Book Review: Finding Infinity By: Layne Harper. I just…. Needed More From This Book, DAWG.

Picture you have like, this big juicy Cinnamon Roll in front of you, yeah? Warm icing is just toppling over the edge of it, running along the flaky edges and gathering a warm pool of sugary goodness below. Now, add a generous dollop of Ketchup, Mustard, and Mayo on that thang. Add some screws and nails to the mix while you’re at it.  THIS is how I felt about the third book of the Infinity series. It was just a whole bunch of unecesary-ness that did absolutely nothing to add to the marvelous first two books of the series. I hate that because […]

Posted December 9, 2016
Romance ♥
Divider

Book Review: Hidden Deep By: Amy Patrick. Also, I&..

Book Review: Hidden Deep By: Amy Patrick. Also, I’m clearly a Fat Kid. Just Sayin’.

   So I’m determined to lose weight by the beginning of December.   I been saying since FO EVA that I’m ting to lose weight and go back to the 135 that I weighed in my high school says but alas… I’m a human. I have an unhealthy need for food that is so not good for me.   To name a few: ♥ White chocolate, and chocolate covered Strawberries —》 these things, yoi guys..? ARE DA BOMB DIGGITY FRESH, MAN. ♥Lemonies- I talked about these before it an one of my other posts. They’re like a brownie… but they’re lemon […]

Posted December 2, 2016
Romance ♥
Divider

Cursed: By S.J. West Some Things…. Just ANN..

Cursed: By S.J. West  Some Things…. Just ANNOY Me.

Who doesn’t like some good, steamy, hot romance? I mean…. WHO DOESN’T?   Yeah, that’s right. Everyone loves it. At least I hope. But there’s some things about romance that annoy the heck out of us romance lovers. I’ve outlined a few of those annoying THANGS below that you are sure to find in this book:   1. The: I’M SO DEVOTED TO YOU. I WANNA BE YO LOVA JUST…NO.  STAHP IT.   2. So, we have the two main characters, Bran and Lily. They got together super fast but I’m happy to say they weren’t like… kiss me, kiss me, kiss […]

Posted September 2, 2016
Romance ♥
Divider